👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

نحوه آپدیت آفلاین نود 32

Sunday، ۹ Ordibehesht ۱۴۰۳

eset nod32 یکی از مهمترین ویروس کش ها در دنیای امروز است که بر روی انواع دستگاه ها نصب می شود. این برنامه به دلیل سهولت در استفاده و محیط کاربری جذاب، با محبوبیت بالایی روبرو شده است. برای استفاده از قابلیت های پیشرفته نود 32 باید نسخه های به روز و آپدیت شده آن را بر روی سیستم عامل های مختلف نصب کنید. در این بخش به بررسی نحوه آپدیت آفلاین نود 32 بر روی دستگاه های مختلف می پردازیم. این برنامه بر روی سیستم عامل شما با نام ESET Smart Security مشخص می شود که شما پس از خرید لایسنس نود 32 میتوانید از آن استفاده نمایید.

نحوه آپدیت آفلاین نود 32

طریقه آپدیت ESET Smart Security بصورت آفلاین

برای مشخص شدن نحوه آپدیت آفلاین نود 32 باید به روش های مختلف انجام این فرایند دقت داشته باشید. در برخی موارد کاربران با پرداخت هزینه هایی، آپدیت برنامه را انجام می دهند. اما برخی روش ها بدون صرف هزینه قابل انجام خواهند بود. شما می توانید نسخه های آپدیت برنامه را به صورت آفلاین بدون هزینه از سایت اصلی دانلود کرده و نصب کنید. شما باید این ویروس کش را به همراه لایسنس های معتبر آن دریافت نمایید. در این زمینه چند مرحله پشت سر هم انجام می شود که آن ها را در ادامه مشاهده می کنید:

1. دانلود فایل آپدیت نود 32

نحوه آپدیت آفلاین نود 32 در روش آفلاین بسیار ساده است. برای اجرای این فرایند در وهله اول باید یک سایت معتبر انتخاب کرده و فایل آپدیت را دریافت کنید. این فایل ها اغلب به صورت فشرده شده در دسترس کاربران قرار می گیرند. در قدم اول باید فایل را از حالت فشرده خارج کنید. در بخش بعدی برنامه را باز کرده و گزینه Advanced Setup را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه یک پنجره جدید در مقابل شما باز می شود.

2. مشخص کردن آدرس فایل آپدیت

در بخش سمت چپ این پنجره به دنبال گزینه Update بگردید و بر روی گزینه Setting بزنید تا به بخش تنظیمات هدایت شوید. سپس از پنل سمت راستی گزینه ادیت را بزنید. در بخش بعدی باید در پنجره باز شده به دنبال نوار آدرس بگردید. در این قسمت فایل نود 32 را دانلود کرده و اجرا کنید. پوشه دانلود شده در سیستم شما در یک آدرس مشخص ذخیره می شود. این آدرس کپی شده و در این نوار پیست می شود. شما می توانید در بخش Update Server از کلیدهای ترکیبی برای تعیین آدرس استفاده کنید.

3. Update نود 32

در بخش بعدی از نحوه آپدیت آفلاین نود 32، نوبت به اد کردن و اوکی کردن آدرسش در نوار آپدیت سرور می رسد. در قسمت سمت چپ منو بر روی گزینه Update بزنید. با انتخاب Update now فرایند آپدیت آغاز می شود. در این مرحله باید کمی منتظر بمانید تا آدرس وارد شده آپلود شود. پس از چند ثانیه، ویروس کش نود 32 شما آپدیت می شود و آماده استفاده است. در این بخش پیغام به روز رسانی موفقیت آمیز بود را از برنامه دریافت خواهید کرد.

نکات آپدیت آفلاین نود 32

در خصوص نحوه آپدیت آفلاین نود 32 باید به چند نکته اساسی نیز دقت داشته باشید. به این ترتیب این پروسه با موفقیت انجام می شود. برخی از این نکات را در زیر مشاهده می کنید:

  • توصیه می کنیم هفته ای یک بار برنامه نود 32 را چک کنید؛ با بررسی دوره ای نود 32 مدت زمان محدود ویروس کش شما پایان نمی یابد.
  • پس از هر بار اتمام دوره استفاده از آپدیت انجام شده باید نسخه های جدیدتر را از سایت های معتبر دریافت کنید. این نسخه ها به صورت رایگان و هزینه ای در سایت های مختلف ارائه می شوند.
  • برای آپدیت به موقع برنامه باید به نسخه ها و ورژن های ارائه شده دقت داشته باشید و بالاترین آن ها را نصب کنید.
  • شما می توانید با خرید حساب کاربری نود 32 این مشکلات را به کلی از بین ببرید و با استفاده از لایسنس های برنامه از قابلیت های ویژه ایست بهره مند شوید. این لایسنس ها اغلب به صورت مدت دار در اختیار کاربران قرار می گیرند.
  • روش های خرید اکانت نود 32 و آپدیت ماهانه آن به صورت آفلاین از نظر کیفی تفاوتی با هم ندارند؛ اما هزینه استفاده از این روش ها با هم متفاوت است.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با نحوه آپدیت آفلاین نود 32 نکات مهمی را بررسی کردیم. مراحل اجرای این فرایند باید پشت سر هم و به صورت متوالی انجام شوند. در غیر این صورت مشکلاتی در روند انجام کار به وجود می آید. اگر می خواهید با هزینه کمتر از قابلیت های نود 32 استفاده کنید، باید حتما آپدیت ها را به صورت ماهانه دریافت کرده و نصب آن ها را با روش های یاد شده انجام دهید. اما با پرداخت هزینه برای خرید اکانت و حساب کاربری مورد نظر به صورت مدت دار از لایسنس های مربوطه استفاده خواهید کرد که در وقت و زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند.