👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

ساخت اکانت در canva

Sunday، ۱۶ Ordibehesht ۱۴۰۳

اکانت Canva بسیاری نیازهای گرافیکی و طراحی و تولید محتوا را برآورده می کند. با استفاده از این اکانت می توانید، ویرایش تصاویر را با بهترین کیفیت انجام دهید. اپلیکیشن Canva بر روی سیستم عامل های ios و اندروید قابل اجرا است. با ساخت اکانت در canvaبه کلیه قابلیت های ویرایشی این پلتفرم دسترسی خواهید داشت. کاربران در این برنامه به بیشتر از 250 هزار قالب، صدها هزار فیلم و طرح گرافیکی دسترسی دارند. پس با ما همراه باشید تا بدانید پیش از خرید اکانت کانوا چگونه میتوانید در این پلتفرم اکانت خود را بسازید.

ساخت اکانت در canva

نحوه ایجاد اکانت در کانوا

برای ساخت اکانت در canva باید یک حساب کاربری در سایت اصلی برنامه ایجاد کنید. با مراجعه به سایت http://www.canva.com/ حساب کاربری شما به رایگان ایجاد می شود. پس از راه اندازی این حساب ساده با استفاده از یک آدرس جیمیل یا فیسبوک در اپلیکیشن ثبت نام کنید. با ورود به اپ برنامه با فهرستی از سوالات روبرو می شوید و باید فیلدهای خالی را با اطلاعات مناسب پر کنید. برای ساخت این اکانت ها باید به نوع نیازهای خود توجه داشته باشید. برخی از رایج ترین اکانت هایی که در این پلتفرم ایجاد می شوند به شرح زیر هستند:

اکانت کسب و کارهای کوچک

شما می توانید برای ایجاد اکانت از گزینه Small Business استفاده کنید که مخصوص کسب و کارهای کوچک است. این اکانت در سایت کانوا به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار می گیرد. شما می توانید با استفاده از ایمیل خود این اشتراک های کوچک را ایجاد کنید.

اکانت Persona

در فرایند ساخت اکانت رایگان در کانوا، گزینه Persona برای ایجاد یک حساب شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با استفاده از آدرس ایمیل، جیمیل یا فیسبوک خود از قابلیت های این اکانت استفاده کنید. اگر آدرس ایمیل خود را برای دسترسی به اشتراک وارد کنید باید یک گذرواژه معتبر نیز در فیلدهای مربوطه قرار دهید. در این مرحله باید ثابت شود که شما ربات نیستید.

در مراحل ساخت اکانت در canva باید reCAPTCHA را در بخش های مربوطه وارد کرده و سپس ایمیل های برنامه را دریافت کنید. این پیام ها به صورت مستقیم برای کاربران ارسال می شوند. این آدرس ایمیل برای تایید حساب کاربری مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش وارد آدرس ایمیل شده و گزینه Confirm my account را انتخاب کنید. پس از انتخاب این عبارت به حساب کاربری خود منتقل می شوید.

اشتراک پریمیوم کانوا

برای ساخت اکانت در canva اشتراک های رایگان و پریمیوم این برنامه در اختیار کاربران قرار می گیرند. شما می توانید برای دسترسی به قابلیت های بیشتر در این پلتفرم از اشتراک پریمیوم برنامه استفاده کنید. با خرید این اشتراک ها ابزارهای ویرایشی متعددی را در اختیار خواهید داشت. این اشتراک ها به صورت قانونی فعالسازی شده و در بازه های زمانی مشخص قابل استفاده هستند.

فعال سازی اشتراک پریمیوم کانوا

پس از ساخت اکانت در canva باید نوع اشتراک خود را مشخص کنید. بعضی از کاربران به اشتراک پریمیوم و امکانات و قابلیت های آن برای اجرای پروژه ها نیاز خواهند داشت. برای فعال سازی این اشتراک باید پس از دریافت ایمیل از گزینه Accept Invitation به پنجره عضویت در برنامه منتقل شوید. با انتقال به این بخش برنامه و سوییچ در کانوا، امکانات اکانت پریمیوم در اختیار شما قرار می گیرد. با انتخاب گزینه پرسنال می توانید اشتراک پریمیوم مورد نظر را خریداری کنید.

تعویض تیم در canva

پس از ساخت اکانت در canva گاها تیم مورد نظر در دستگاه موبایل عوض می شود. در صفحه اول روی گزینه سه خطی بزنید و تیم جدید را در برنامه انتخاب کنید. پس از این مراحل، اشتراک پریمیوم کانوا در اختیارتان قرار می گیرد.

دلایل محبوبیت ساخت اکانت کانوا

ساخت اکانت در canva به صورت رایگان و پریمیوم انجام می شود و کاربران بین این اشتراک ها بسته به نوع نیازهای خود انتخاب می کنند. سهولت در استفاده از محیط کاربری ساده برنامه یکی از مهمترین دلایل محبوبیت کانوا محسوب می شود. انواع ادیت ها و طراحی ها در canva در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده و به خوبی ذخیره سازی خواهند شد. هر فرد با هر میزان تجربه و تبحری از قابلیت های این اشتراک استفاده می کند. قابلیت های حرفه ای برنامه برای ادیت انواع فیلم و عکس توجه کاربران را به خود جلب کرده اند.

جمع بندی

هر یک از روش های ساخت اکانت در canvaبرای استفاده از قابلیت های ویژه این برنامه مورد استفاده قرار می گیرند. اکانت های بیزینسی و شخصی در این برنامه به سهولت ایجاد می شوند؛ در این زمینه چند مرحله ساده پشت سر گذاشته می شوند که شرح کامل آن ها را در این بخش ارائه کردیم. شما می توانید این اشتراک ها را برای انجام پروژه های طراحی و گرافیکی انتخاب کنید. این برنامه حرفه ای به شما کمک می کند پروژه های تیمی و انفرادی خود را به بهترین نحو انجام دهید. هر فرد بدون مهارت های خاص در زمینه ادیت و ویرایش می تواند از قابلیت های این اشتراک استفاده کند.