👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

خارج شدن از اپل ایدی

Monday، ۱۷ Ordibehesht ۱۴۰۳

یکی از جالب ترین اکوسیستم های جهانی، پیوند دستگاه های اپلی با استفاده از یک اپل آیدی معتبر است! این آیدی اطلاعات مربوط به دستگاه های اپل را همگام سازی کرده و داده های مهم را محفوظ نگه می دارد. به همین خاطر حفظ و حراست از اطلاعات اپل آیدی از اهمیت زیادی برخوردار است. خارج شدن از اپل ایدی در ایفون یکی از مهمترین نکاتی است که برای نگهداری از اطلاعات این اکانت مورد توجه قرار می گیرد. شما می توانید پس از خرید اپل ایدی با حذف و خارج شدن از آیدی خود از اطلاعات خود بهتر حفاظت کنید و مانع از دسترسی دیگران شوید. این فرایند بسیار ساده است و از طریق دستگاه های مختلف انجام می شود.

خارج شدن از اپل ایدی

لاگ اوت از اپل آیدی

خارج شدن از اپل ایدی در ایفون و آیپد به دلایل مختلفی انجام می شود. در زمان فروش کلیه دستگاه های اپلی، اولین گام برای انتقال دستگاه، لاگ اوت از اپل آیدی است. بسیاری از اطلاعات مهم و خصوصی افراد در این آیدی ها ذخیره سازی می شوند. از این رو خروج از آن ها در زمان انتقال دستگاه حائز اهمیت خواهد بود. در خصوص انجام دقیق و اصولی لاگ اوت از اپل آیدی باید از سایت اوت بودن این آیدی نیز اطمینان حاصل کنید. با انجام دقیق این مراحل، کاربران بعدی دستگاه، اپل آیدی اختصاصی خود را ایجاد می کنند و آیدی شما لاک نخواهد شد.

یکی از مشکلاتی که کاربران برای خروج از اپل آیدی خود در آیفون و ایپد تجربه می کنند، فراموشی رمز و عدم دسترسی به حساب کاربری است. برای این منظور می توانید به سایت اصلی کمپانی اپل مراجعه کرده و تنظیمات مربوطه را برای دریافت رمز عبور خود انجام دهید.

مراحل خارج شدن از اپل ایدی در ایفون

برای خارج شدن از اپل ایدی در ایفون و ایپد باید مراحل انجام کار را با دقت پشت سر بگذارید. در این زمینه در ابتدا باید از بخش تنظیمات دستگاه خود شروع کنید. در قسمت Settings به سادگی می توانید به اپل آیدی خود دسترسی داشته باشید و اطلاعات اختصاصی آن را مشاهده کنید. پروفایل اپل آیدی خود را در بخش بالایی صفحه انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید. سپس در بخش پایینی صفحه به دنبال گزینه Sign Out بگردید. در بخش های بعدی باید مراحل لاگ اوت را به ترتیب انجام دهید.

1. غیر فعال کردن Find My

برای خارج شدن از اپل ایدی در ایفون و پیشگیری از دسترسی دیگران به آیدی خود باید گزینه Find My را غیر فعال کنید. برای این منظور ابتدا باید این گزینه را انتخاب کرده و سپس اطلاعات اپل آیدی خود را وارد کنید. در ادامه گزینه غیر فعال کردن برای شما نمایش داده می شود. با Turn Off کردن این قسمت از دسترسی صاحب جدید دستگاه به اپل آیدی خود پیشگیری خواهید کرد.

2. کپی کردن داده های دستگاه

در بخش بعدی از انجام این فرایند باید یک کپی از داده های اساسی دستگاه خود به دست آورید. شما می توانید داده های بخش های Contacts ،Keychain ،Safari را در دستگاه نگه دارید. پس از ذخیره سازی داده های مورد نظر، گزینه Sign out را برای خروج از حساب کاربردی انتخاب کنید. در مرحله بعدی برای اطمینان از لاگ اوت اپل آیدی، مجددا Sign out را انتخاب می کنیم.

3. Sign in to your iPhone (or iPad)

در مرحله نهایی باید گزینه Sign in to your iPhone (or iPad) را انتخاب کرده و در بخش تنظیمات به این قسمت مراجعه کنید. در این بخش باید یک آیدی جایگزین به جای آیدی لاگ اوت شده داشته باشید. پس از ورود به سیستم بر روی گزینه نکست در بالای صفحه ضربه بزنید. در این بخش باید رمز عبورهای معتبر برای دسترسی به داده های حیاتی در حساب جدید انتخاب کنید. این رمز عبور راه دسترسی به اطلاعات مهم فضای آیکلود خواهد بود. در مراحل خارج شدن از اپل ایدی در ایفون ایجاد این حساب های جایگزین برای انتقال دستگاه اهمیت دارد. شما می توانید از این آیدی برای ادغام مخاطبین خود در فضای آیکلود نیز استفاده کنید. این مراحل ساده با استفاده از هر دستگاه اپلی قابل انجام خواهند بود و خارج شدن از اپل ایدی در ایفون را میسر می سازند.

جمع بندی

در این بخش روش های خارج شدن از اپل ایدی در ایفون و آیپد و تنظیمات مربوط به اجرای این فرایند نکاتی را بررسی کردیم. شما می توانید مراحل نام برده شده را با استفاده از هر دستگاه اپلی به سهولت انجام دهید. این مراحل برای حفظ اطلاعات خصوصی شما انجام می شوند و از دسترسی های غیر مجاز پیشگیری می کنند. در ضمن انجام مراحل لاگ اوت، حتما مرحله Sign in به حساب کاربری جدید را انجام دهید تا حساب کاربری جدید جایگزین شده و مانع از پیدا کردن مجدد حساب کاربری شما شود. این راهکارهای امنیتی سبب برتری اکوسیستم کمپانی اپل بر بسیاری از سیستم عامل های دستگاه های هوشمند امروزه شده اند.